دیزل ژنراتور

Wiki Article

سلام جناب شریفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سلام جناب پورملک عزیز، استفاده از یک ژنراتور گازسوز، برای دایم کار بودن ژنراتور پیشنهاد می شود.

ام تی یو امروزه یک نام پرآوازه در صنعت ژنراتور برق دیزلی است.

نگاهی دقیق به فرایند تولید جریان الکتریسیته در ژنراتور برق

واحد آموزش فامکو مهندسی فرآیند خطوط تولید تماس با ما جستجو

از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد.

ماینرها و گلخانه ها از جمله مکان‌هایی هستند که از عملکرد باکیفیت این محصول برای تامین برق دائم کار خود بهره می‌‌برند.

اگر در خصوص قیمت انواع دیزل ژنراتور برای مصارف طولانی و مستمر چند ساعته نیاز به مقایسه و کسب اطلاع از تنوع موجودی دستگاه‌ها دارید، لطفا به جدول زیر مراجعه کنید:

در این محصولات، موتور دیزل کامینز با ژنراتور استمفورد انگلیس کوپل می شود. ژنراتور استمفورد، دیزل ژنراتور ژنراتور صاحب نام و قدرت اول در بین ژنراتورهای دنیا هست.

با توضیحاتی که در مورد تعریف دیزل ژنراتور ارائه شد، اکنون باید متوجه شده باشید دیزل ژنراتور چیست و چه ساختاری دارد.

در صورتی که در محاسبه توان دیزل ژنراتور مورد نیاز خود شک دارید و به اطلاعات مصرف کننده های خود اشراف دارید لطفا صفحه محاسبه توان دیزل ژنراتور ما را ببینید. در صورتی که اطلاعات در دسترس شما نیست، نگران نباشید، به دستور شما کارشناسان فنی ما با حضور در محل، توان مورد نیاز ژنراتور شما را به صورت دقیق محاسبه خواهند کرد.

کیفیت جریان ثابت و تنظیمات اولیه آسانی دارد. دیزل ژنراتورهای مکالته به لحاظ ابعاد و وزن، تفاوت کمی با دیزل ژنراتورهای ولوو استمفورد دارند.

دیزل ژنراتور ها برای مجتمع های مسکونی بزرگ هم استفاده می شود ولی برای اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

Report this wiki page