خرید زبرا

Wiki Article

صفحه اصلی درباره ما تماس با ما مقالات تخصصی گروه محصولات

مطالعه برچسب‌ها: برای شستن پرده زبرا، ابتدا برچسب‌ها و دستورات تولید کننده را بخوانید.

لیبل پرینتر زبرا برای انجام بعضی امور روزانه کسب و کار خود نظیر درج لیبل قیمت، سریال کالا در انبار، اطلاعات بیمار در آزمایشگاه، و بیمارستان و ... نیاز به یک راهکار سریع و قابل اتکا دارید. بعضا نیاز است بر روی یک طرح یکسان، اطلاعات متغیری چاپ کنید.

بهترین پرده آشپزخانه منزل کدام مدل است؟اگر هنوز برای خرید پرده آشپزخانه منزلتان تص...

از طرفی طول عمر لوازم و قطعات پرده نیز پایین می‌آید. البته این قضیه در مورد پرده های که با ریموت کار میکنند صدق نمیکند.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید پرده زبرا پذیرایی را به شما آموزش دهیم. اگر هنوز هم میخواهید برای پذیرایی خود، از پرده زبرا استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم که حتما به مدل های پرده زبرای ساده، طرح دار و چاپی سایت سبک مدرن مراجعه بفرمایید تا از بین طیف وسیع مدل های پرده زبرا، بهترین آن را برای خانه خود انتخاب کنید.

سپس می‌توانید از میان آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب و در همان واتس آپ پیش فاکتور خرید خود را دریافت و سپس اقدام به پرداخت کنید.

همچنین مشتریان گرامی می‌توانند با حضور در شو روم پرده ادریس واقع در بازار پرده عبدل آباد از تمامی پارچه‌ها و مدل‌ها

برای شست‌وشو نیز می‌توانید پرده زبرا را از سقف یا دیوار جدا کنید و در داخل یک تشت پر از آب قرار دهید. سپس می‌توانید با افزودن مواد تمیزکننده ملایم آن را بشویید. روش دیگر شست‌وشوی پرده زبرا این است که هر چند ماه یکبار، پرده را از قاب آن جدا کنید و در یک مکان مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از شوینده‌های بدون آنزیم و اسفنج، به‌راحتی آن را بشویید. در پایان با فشار آب کم، پرده را آب‌کشی کنید و در یک جای مطمئن و مناسب آویزان کنید تا خشک شود.

نکته ای که باید در هنگام خرید این پرده‌ها در نظر گرفت این است که پرده‌هایی به این شکل قدرت انعطاف پذیری کمتری نسبت به پرده های پارچه ای دارند، بنابر این شاید لازم باشد شما تغییر خاصی در نوع سفارش خود بدهید و با یک کارشناس در این زمینه مشورت کنید. یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است شما را گمراه کند این پرسش است که آیا پرده زبرا خود را یک تکه سفارش بدیم یا دو تکه؟ در پاسخ باید بگویم در بسیاری از موارد بنابر نوع پنجره و شرایط موجود امکان سفارش یک تکه وجود ندارد و حتما باید پنجره خود را جهت سفارش پرده به دو یا سه قسمت تقسیم کنید البته در بسیاری از موارد نیز این امر بنا بر صلاحدید خود مشتری انجام می شود.

در مکان‌های کاری مانند اتاق کار یا دفتر، پرده زبرا مشکی به حالت حرفه‌ای و مدرن اتاق کمک کرده و برای تمرکز و پرده زبرا جدید کارآیی بیشتر مفید است.

آبکشی و خشک کردن: پس از شستشو، پرده را با آب سردبشویید تا مایع های آن پاک شود، سپس با دست به آرامی در محیطی خشک و تهویه شده با آفتاب پهن کنید تا خشک شود.

بعد از آن نوبت به انتخاب رنگ و طرح دلخواه پرده زبرا هست. همانطور که گفته شد پرده زبرا شامل طرح و رنگهای بسیاری است که نسبت به کاربرد آن در محیط و برای هر دکوراسیون و سلیقه ای طراحی شده و انتخاب را بسیارآسان نموده، همچنین مشاوران ما در این زمینه می توانند شما را در صورت نیاز راهنمایی کنند. 

انواع پرده زبرا را می‌توان هم داخل چهارچوب پنجره نصب کرد و هم خارج چهارچوب که هر کدام بستگی به انتخاب خریدار و شرایط قاب پنجره دارد.

Report this wiki page